MARDİN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
DARGEÇİT DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
TARİHÇEMİZ
AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ
Misyon & Vizyon
Yönetim
İl Sağlık Müdürümüz
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Satın Alma
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Mutemetlik
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Ayniyat ve Stok
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefonu
Vezne
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefonu
Faturalama
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefonu
İstatistik
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefonu
Personel ve Yazı İşleri
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefonu
Arşiv
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefonu
Santral
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefonu
Bilgi İşlem
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
iç Hat Telefonu
Kalite Yönetim Birimi ve Çalışmaları
Kalite Yönetim Sorumlusu
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı
Sağlıkta Kalitenin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Kalite kapsamında Kurumumuzda ki stajyer öğrencilere Eğitim birimi tarafından oryantasyon eğitimi verildi.
Hasta, hasta yakını ve çalışan güvenliğini tehdit eden İstenmeyen olay bildirim sistemine yönelik; hastane çalışanlarına farkındalık eğitimi Kalite Yönetim Sorumlumuz tarafından gerçekleştirildi.
Eğitim ve Araştırma
Projeler
TGAP
Bilgi Güvenliği
Hizmet Binamız
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Çocuk Hastalıkları
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Dahiliye
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Aile Hekimi
Klinikten Haberler
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Kadın Hastalıkları Ve Doğum
Klinik Hakkında
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Diş Poliklinik
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Sağlık Turizmi
Sağlık Hizmetleri ve Hekimler
Tedavi Paketleri
Sağlık Turizmi Birimi
Hasta ve Ziyaretçiler
Şehrimiz
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları Yönetmeliği
Hasta Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hekim Seçme Hakkı
Engelli Rehberi
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Nöbetçi Eczane
Nereye Muayene Olmalıyım?
Medula Tesis Kodu
Randevu Al
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
İletişim&Ulaşım
Anketlerimiz
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Yatan Hasta Deneyim Anketi
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Acil Servis Hasta Deneyim Anketi
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
Çalışan İletişim Formu
Genel Bilgi ve İletişim Formu
Ulaşım
Nasıl Gidilir?
Otopark Alanları
Harita
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
Kat Yerleşim Planı
Dijital Medya
Medyada Biz
İletişim & Tanıtım Faaliyetleri
E-Bülten
Toplantı ve Organizasyonlar
Sağlık Takvimi
Fotoğraf Galerisi
Video
OLAY BİLDİRİMİ
Kurumsal
Hastanemiz
AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ
AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ
01 Ekim 2025
Kalite standartlarına göre hizmet veren bir ilçe olacağız.
Tıbbi hizmetlerdeki mükemmeliyet düzeyi, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini yaratmadaki kararlılığı, nitelikli ekibi ve çağdaş altyapısı, öncü uygulamalarıyla; Mardin ilinde model oluşturmayı ve Mardin de referans gösterilen sağlık kurumlarından biri olmayı hedeflemektir.
Hastanemizin amacı, hizmetten yararlananların sağlıkla ilgili gereksinimlerini karşılamak ve daha sağlıklı bir yaşam sürebilmelerini sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda, tıbbi hizmetlerin her aşamasında en yüksek kalitede, kanıta dayalı ve uluslararası standartlara uygun olarak sunmayı hedefliyoruz.
Sağlık bilimleri alanında bir yandan sağlıklı bir yaşam sürdürmek konusunda toplumu bilinçlendirmeye çalışırken, bir yandan da kendi ekibimizi, tıbbi hizmet kalitemizi sürdürmek ve geliştirmek için sürekli olarak eğiteceğiz.
Hastanemizden hizmet alan hastaların memnuniyetini sistemli olarak izleyecek ve elde ettiğimiz sonuçları, sunduğumuz hizmetleri geliştirmekte kullanacağız.
Toplumsal fayda ile hizmet maliyeti arasında bir denge kurarak, verimliliğimizi etkin olarak yönetip, yüksek kalitemizden ödün vermeden, hizmetlerimizin uygun şartlarda sunumunu sağlayacağız.
Hastanemizde çalışanların potansiyellerini en üst düzeyde kullanabilmelerine olanak sağlayan çalışma ortamıyla, konusunda uzman kişilerin çalıştığı ve tercih ettiği bir kurum olacaktır.
Hizmetlerimizin etkinliğini, kalitesini ve verimliliğini arttırmak için en güncel sağlık sistemini sürekli geliştireceğiz.
Türkiye' de ve dünyada sağlık hizmetlerinin gelişimini sürekli olarak izleyip, uluslararası kabul görmüş standartları ,yöntem ve uygulamaları, sağlık hizmeti sunumunda yeniliklerle örnek olmayı hedefliyoruz.
Tedavi hizmetlerinde olduğu gibi, sağlığın korunmasında yaratacağımız iş modelleriyle örnek olacağız.
×